W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia pn. "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na przejeździe kolejowym w ciągu drogi wojewódzkiej nr 333 - na ul. Legnickiej w m. Lubin" (wszczęcie postępowania).

Znak sprawy: GG.VII.6220.1.2023
Rodzaj dokumentu: Obwieszczenie
Data ważności ogłoszenia: 30.01.2023

GG.VII.6220.1.2023

OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA LUBINA

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy  z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz 1029 z późn. zm.), Prezydent Miasta Lubina zawiadamia strony postępowania (powyżej 10), iż w dniu 03.01.2023r. na wniosek Zarządu Województwa Dolnośląskiego reprezentowanego przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu, 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28, działającą przez pełnomocnika, tj. Pana Zbigniewa Kowalskiego, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na przejeździe kolejowym w ciągu drogi wojewódzkiej nr 333 - na ul. Legnickiej w m. Lubin".

W związku z powyższym informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, co wynika z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz. 2000 z późn. zm.).  Z aktami w przedmiotowej sprawie strony zainteresowane mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00. 

Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina. 

Niniejsze obwieszczenie udostępniono na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie w dniu 16 stycznia 2023r. na okres 14 dni. 

Załączniki:

Klauzula informacyjna
odt, 25 kB
Odpowiedzialny za treść: Urszula Drabik
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 16.01.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 16.01.2023 14:04
Liczba pobrań: 0
Odpowiedzialny za treść: Urszula Drabik
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 16.01.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 16.01.2023 08:00
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 16.01.2023 14:05
Liczba wyświetleń: 18