Obwieszczenie Prezydenta Miasta Lubina dotyczące przedsięwzięcia pn. "Budowa Stacji Paliw Płynnych, ul. Ścinawska, działki nr 158/3 i 158/4 obręb 0006 Lubin (miasto)".
Znak sprawy: | GG.VII.6220.13.2022 |
---|---|
Rodzaj dokumentu: | Obwieszczenie |
Data ważności ogłoszenia: | 21.03.2023 |
GG.VII.6220.13.2022
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz 1029 z późn. zm.), Prezydent Miasta Lubina zawiadamia strony postępowania (powyżej 10) o wydaniu postanowienia o przedłużeniu do dnia 8 maja 2023r. terminu załatwienia sprawy dotyczącej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. "Budowa Stacji Paliw Płynnych, ul. Ścinawska, działki nr 158/3 i 158/4 obręb 0006 Lubin (miasto)", którego inwestorem jest BP EUROPA SE Spółka Europejska Oddział w Polsce, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków.
Z treścią postanowienia strony zainteresowane mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00.
Niniejsze obwieszczenie udostępniono na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie w dniu 7 marca 2023r. na okres 14 dni.
Odpowiedzialny za treść: | Urszula Drabik |
---|---|
Wytworzył: | Urszula Drabik |
Data wytworzenia: | 07.03.2023 |
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 07.03.2023 08:00 |
Liczba wyświetleń: | 44 |