W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Obwieszczenie dot. przedsięwzięcia pn. „Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z ulicą Małomicką do skrzyżowania z drogą krajową nr 36 poprzez skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1231D ul. Księginicka w Lubinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.

Znak sprawy: GG.VII.6220.24.2025
Rodzaj dokumentu: Obwieszczenie
Data ważności ogłoszenia: 30.09.2025
GG.VII.6220.24.2025
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2024r. poz. 572 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2024r. poz 1112 z późn. zm.) zawiadamiam strony postępowania (powyżej 10), iż w dniu 11.09.2025r. na wniosek Gminy Miejskiej Lubin zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z ulicą Małomicką do skrzyżowania z drogą krajową nr 36 poprzez skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1231D ul. Księginicka w Lubinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina.

Zawiadamiam jednocześnie, zgodnie z wymogiem art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2024r. poz. 572 z późn. zm.), iż tut. organ wystąpił pismem z dnia 16.09.2025r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich we Wrocławiu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lubinie o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko ww. przedsięwzięcia.

W związku z powyższym informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, co wynika z art. 10 ww. ustaw. Z aktami w przedmiotowej sprawie, w tym z treścią wystąpienia z dnia 16.09.2025r., strony zainteresowane mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00.

Niniejsze obwieszczenie udostępniono na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie w dniu 16 września 2025r. na okres 14 dni.

W załączeniu:
- klauzula informacyjna

Załączniki:

Klauzula informacyjna
odt, 8 kB
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 16.09.2025
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 16.09.2025 14:16
Liczba pobrań: 13
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 16.09.2025
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 16.09.2025 08:00
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 16.09.2025 14:18
Liczba wyświetleń: 178