Działalność gospodarcza - Udzielanie informacji o przedsiębiorcach
Podstawa prawna: art. 217 i art. 218 Kodeksu Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (Dz. U. z 2016. poz. 23 j.t)
I. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach (wniosek do pobrania w załączniku)
II. OPŁATY
Zaświadczenie o wpisie lub braku wpisu w ewidencji za udzielenie informacji pisemnej - 17 zł (wpłata w kasie urzędu, pokój nr 30 lub wpłata na konto:
Gmina Miejska Lubin
Bank Pekao S.A. Oddział Wrocław
03 1240 3464 1111 0010 2751 1223
(Dowód wpłaty dołączyć do wniosku)
III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 7 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Organizacji i Kadr, pokój nr 5,
tel. 74-68-238, 74-68-202
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
VI. UWAGI
Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcy jest bezpłatne. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta lub wydziale prowadzącym sprawę.
I. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach (wniosek do pobrania w załączniku)
II. OPŁATY
Zaświadczenie o wpisie lub braku wpisu w ewidencji za udzielenie informacji pisemnej - 17 zł (wpłata w kasie urzędu, pokój nr 30 lub wpłata na konto:
Gmina Miejska Lubin
Bank Pekao S.A. Oddział Wrocław
03 1240 3464 1111 0010 2751 1223
(Dowód wpłaty dołączyć do wniosku)
III. TERMIN ODPOWIEDZI
Do 7 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Organizacji i Kadr, pokój nr 5,
tel. 74-68-238, 74-68-202
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
VI. UWAGI
Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcy jest bezpłatne. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta lub wydziale prowadzącym sprawę.
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
---|---|
Data opublikowania: | 03.11.2008 10:16 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 09.01.2017 15:07 |
Liczba wyświetleń: | 177 |