Działalność gospodarcza - Udzielanie informacji o przedsiębiorcach
Podstawa prawna: art. 217 i art. 218 Kodeksu Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (Dz. U. z 2024. poz. 572 t.j)
- WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach (wniosek do pobrania w załączniku) - OPŁATY
Zaświadczenie o wpisie lub braku wpisu w ewidencji za udzielenie informacji pisemnej - 17 zł (wpłata w kasie urzędu, pokój nr 30 lub wpłata na konto:
Gmina Miejska Lubin
Bank Pekao S.A. Oddział Wrocław
03 1240 3464 1111 0010 2751 1223
(Dowód wpłaty dołączyć do wniosku) - TERMIN ODPOWIEDZI
Do 7 dni. - JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Organizacji i Kadr, pokój nr 7,
tel. 76 307-05-542 - TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje. - UWAGI
Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcy jest bezpłatne. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta lub wydziale prowadzącym sprawę.
Wytworzył: | Agnieszka Narewska |
---|---|
Data wytworzenia: | 01.11.2008 |
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 03.11.2008 10:16 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 27.01.2025 11:44 |
Liczba wyświetleń: | 232 |