II Sesja Rady Miejskiej w Lubinie.
Lubin, 12 grudnia 2018r.
RM.0002.02.2018
Działając w oparciu o art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U z 2018r., poz. 994 z późn. zm.) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 18 grudnia 2018r. o godz. 14.00 II sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 106 w Ratuszu w Lubinie, Rynek 23.
Porządek posiedzenia:
1. Informacje Przewodniczącego Rady.
2. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwo gazowe dla obszaru Gminy Miejskiej Lubin - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 14/2018 (Informacja o planie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwo gazowe dla obszaru Gminy Miejskiej Lubin z uwagi na obszerność materiału znajduje się do wglądu w Kancelarii Rady Miejskiej i na BIP Urzędu Miejskiego w Lubinie).
3. Uchwała w sprawie zmiany budżetu miasta Lubina na 2018r.– inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 20/2018.
4. Uchwała w sprawie budżetu miasta Lubina na 2019r. - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 12/2018.
5. Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Lubin na lata 2019 - 2039 – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 13/2018.
6. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubińskiemu na realizację publicznego powiatowego transportu zbiorowego – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 15/2018,
7. Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu profilaktyki, rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 16/2018.
8. Uchwała w sprawie zmiany granic Gminy Miejskiej Lubin oraz przeprowadzenia konsultacji - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 17/2018.
9. Uchwała w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Miejskiej Lubin – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 18/2018.
10. Uchwała w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobek lub klub dziecięcy – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 19/2018.
11. Uchwała w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji– inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącej Rady Miejskiej – PROJEKT NR 21/2018.
12. Uchwała w sprawie powołania Komisji do spraw zmian w Statucie Miasta Lubina – inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącej Rady Miejskiej – PROJEKT NR 22/2018.
13. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Bogusława Potocka
Wytworzył: | Bogusława Potocka |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 12.12.2018 15:54 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 12.12.2018 15:54 |
Liczba wyświetleń: | 56 |