W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Wróć

II Sesja Rady Miejskiej w Lubinie.

Lubin, 29 maja 2024 r.

RM.0002.5.2024

Działając w oparciu o art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 40) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 7 czerwca 2024 r. o godz. 12.00 II sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 106 w Ratuszu w Lubinie, Rynek 23.

Porządek obrad:

  1. Informacje Przewodniczącego Rady,
  2. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Obudowy Zabytków - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 12/2024,
  3. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 13/2024,
  4. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubińskiemu poprzez udzielenie dotacji celowej - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 14/2024,
  5. Uchwała w sprawie zmiany budżetu miasta Lubina na rok 2024 - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 15/2024,
  6. Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2043 - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 16/2024,
  7. Uchwała w sprawie ustalenia harmonogramu pracy Komisji Rewizyjnej - inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady - PROJEKT NR 11/2024,
  8. Uchwała w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady - PROJEKT NR 10/2024,
  9. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

Przewodniczący Rady Miejskiej
Tomasz Górzyński

Załączniki:

Projekt Nr 10
pdf, 3.69 MB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 39
Projekt Nr 11
docx, 24 kB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 35
Projekt Nr 12
docx, 17 kB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 38
Projekt Nr 13
docx, 17 kB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 32
Projekt Nr 14
docx, 23 kB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 25
Projekt Nr 15
pdf, 7.36 MB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 36
Projekt Nr 16
pdf, 8.75 MB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:58
Liczba pobrań: 34
Wytworzył: Tomasz Górzyński
Data wytworzenia: 29.05.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.05.2024 16:50
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 29.05.2024 16:58
Liczba wyświetleń: 180