Informacja dla przedsiębiorców posiadających ważne zezwolenia na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych w punktach sprzedaży w Lubinie.
Informacja
dla przedsiębiorców posiadających ważne zezwolenia na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych w punktach sprzedaży w Lubinie
dla przedsiębiorców posiadających ważne zezwolenia na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych w punktach sprzedaży w Lubinie
- 31 stycznia 2012r. upływa termin złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2011r. w punktach sprzedaży oraz dokonania wpłaty I-szej raty opłaty za korzystanie w 2012r. z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (w przypadku zezwoleń, których termin ważności określony w zezwoleniu upływa w 2012r. opłaty proporcjonalnej do tego terminu),
- niezłożenie w w/w terminie oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2011r. lub niedokonanie wpłaty I-szej raty opłaty (lub opłaty proporcjonalnej do terminu ważności zezwolenia) spowoduje wygaśnięcie zezwolenia z mocy prawa (art. 18 ust. 12 pkt 5 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 70, poz. 473 z późniejszymi zmianami),
- powyższy termin jest terminem prawa materialnego i nie podlega przywróceniu w trybie art. 58 Kpa, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.
- przedsiębiorca, któremu zezwolenie wygasło z powodu niezłożenia oświadczenia lub niedokonania opłaty za korzystanie z zezwolenia w 2012r. nie może ubiegać się o nowe zezwolenie przez okres 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
- opłaty można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego lub na rachunek: Gmina Miejska Lubin Bank PekaO S.A. Oddział Wrocław 03 1240 3464 1111 0010 2751 1223.
Druki oświadczeń można pobrać na stronie internetowej www.um.lubin.pl lub w pokoju nr 7 Urzędu Miejskiego w Lubinie. Szczegółową informację można uzyskać pod numerem telefonu 76/7468237.
- niezłożenie w w/w terminie oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2011r. lub niedokonanie wpłaty I-szej raty opłaty (lub opłaty proporcjonalnej do terminu ważności zezwolenia) spowoduje wygaśnięcie zezwolenia z mocy prawa (art. 18 ust. 12 pkt 5 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 70, poz. 473 z późniejszymi zmianami),
- powyższy termin jest terminem prawa materialnego i nie podlega przywróceniu w trybie art. 58 Kpa, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.
- przedsiębiorca, któremu zezwolenie wygasło z powodu niezłożenia oświadczenia lub niedokonania opłaty za korzystanie z zezwolenia w 2012r. nie może ubiegać się o nowe zezwolenie przez okres 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
- opłaty można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego lub na rachunek: Gmina Miejska Lubin Bank PekaO S.A. Oddział Wrocław 03 1240 3464 1111 0010 2751 1223.
Druki oświadczeń można pobrać na stronie internetowej www.um.lubin.pl lub w pokoju nr 7 Urzędu Miejskiego w Lubinie. Szczegółową informację można uzyskać pod numerem telefonu 76/7468237.
Lubin, 2012-01-24
Wytworzył: | Lidia Pilipczuk |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 24.01.2012 11:16 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.01.2012 11:16 |
Liczba wyświetleń: | 18 |