W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA O obowiązku przedłożenia informacji o wyrobach zawierających azbest.

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA

O OBOWIĄZKU PRZEDŁOŻENIA INFORMACJI O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

 

Prezydent Miasta Lubina przypomina o obowiązku przedkładania przez osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami informacji o wynikach przeprowadzonej inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na nieruchomościach będącej w ich władaniu.

Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, jest zobowiązany na podstawie art. 162 ust. 4 i ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. Nr 192, poz. 1876) do dokonania inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, którą należy sporządzić według wzoru, określonego w ww. rozporządzeniu, w dwóch egzemplarzach.

Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami mają obowiązek przedłożyć jeden egzemplarz informacji Prezydentowi Miasta Lubina, a drugi przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.

Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.

 

Aktualną informację należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lubinie

(ul. Kilińskiego 10, pokój nr 13) w terminie do dnia 31 stycznia 2011r.

 

Nieprzekazanie powyższych informacji we wskazanym terminie, zgodnie z art. 346 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150, z późn. zm.), podlega karze grzywny.

Wszelkich informacji w zakresie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz formularze informacji według wzorów zawartych w załącznikach nr 2 i 3 powyższego rozporządzenia, można uzyskać w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Lubinie (ul. Kilińskiego 10, pokój nr 200).

 

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w dniu 7 stycznia 2011r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 07.01.2011 10:48
Liczba pobrań: 18
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 07.01.2011 10:48
Liczba pobrań: 17
Wytworzył: Urszula Drabik
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 07.01.2011 10:48
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 07.01.2011 10:59
Liczba wyświetleń: 19