W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA O przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie warsztatu mechaniki pojazdowej ze stacją kontroli pojazdów wraz z budynkiem mieszkalnym na działce nr 219 w obrębie 10 miasta Lubina.

GG.VII.7624-11/09

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA LUBINA

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r. Nr 199, poz 1227 z późn. zm.), Prezydent Miasta Lubina informuje o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie warsztatu mechaniki pojazdowej ze stacją kontroli pojazdów wraz z budynkiem mieszkalnym na działce nr 219 w obrębie 10 miasta Lubina.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina. Organem właściwym do dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu. Organem właściwym do wydania opinii co do warunków realizacji przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lubinie.

Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami zebranymi w przedmiotowej sprawie. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. J. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 16:00, w terminie 21 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości.

W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001r. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.), na adres e-mail: udrabik@um.lubin.pl. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski wniesione po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości

dnia 25 stycznia 2010r. na okres 21 dni.




Wytworzył: Urszula Drabik
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 25.01.2010 10:07
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 25.01.2010 10:07
Liczba wyświetleń: 19