W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA O przystąpieniu do przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na wymianie maszyn flotacyjnych w O/ZWR Rejon Lubin.

GG.VII.7624-7/10

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA LUBINA

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz 1227 z późn. zm.) informuję, iż Prezydent Miasta Lubina, w toku postępowania administracyjnego, prowadzonego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, polegającego na wymianie maszyn flotacyjnych w O/ZWR Rejon Lubin, przystąpił do przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, w oparciu o uzupełnioną przez wnioskodawcę dokumentację sprawy.

Postępowanie prowadzone jest na rzecz inwestora - KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakłady Wzbogacania Rud, 59-101 Polkowice, ul. Kopalniana 1.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień i wydania opinii są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lubinie.

Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacja sprawy. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. J. Kilińskiego 10, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00, w terminie 21 dni od dnia podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości.

W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.), na adres e-mail: udrabik@um.lubin.pl.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski wniesione po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości

dnia 27 sierpnia 2010r. na okres 21 dni




Wytworzył: Urszula Drabik
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 27.08.2010 10:36
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 27.08.2010 10:36
Liczba wyświetleń: 20