W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na przebudowie stacji elektroenergetycznej 110/6 kV KLG LUBIN

GG.VII.7624-28/09

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA LUBINA

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r. Nr 199, poz 1227 z późn. zm.) informuję, iż Prezydent Miasta Lubina wszczął postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na przebudowie stacji elektroenergetycznej 110/6 kV KLG LUBIN na działce o numerze ewidencyjnym 805/41 w obrębie 9 miasta Lubina, którego Inwestorem jest KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakłady Górnicze „Lubin”, 59-301 Lubin, ul. M. Skłodowskiej-Curie 188.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień i wydania opinii są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lubinie. W związku z powyższym Prezydent Miasta Lubina przed wydaniem decyzji wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu o uzgodnienie warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lubinie o opinię co do warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.

Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami zebranymi w przedmiotowej sprawie. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. J. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 16:00, w terminie 21 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości.

W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001r. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.), na adres e-mail: udrabik@um.lubin.pl. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski wniesione po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości

dnia 23 września 2009r. na okres 21 dni




Wytworzył: Urszula Drabik
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 23.09.2009 15:01
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 23.09.2009 15:01
Liczba wyświetleń: 17