OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA O wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na wymianie maszyn flotacyjnych w O/ZWR Rejon Lubin, w ramach którego przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
GG.VII.7624-7/10
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA LUBINA
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79
ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz 1227 z późn. zm.)
informuję, iż Prezydent Miasta Lubina wszczął postępowanie administracyjne w
sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji
przedsięwzięcia polegającego na wymianie maszyn flotacyjnych w O/ZWR Rejon
Lubin, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na
środowisko. Postępowanie prowadzone jest na rzecz inwestora - KGHM Polska Miedź
S.A. Oddział Zakłady Wzbogacania Rud, 59-101 Polkowice, ul. Kopalniana 1.
Organem właściwym do wydania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina. Organami
właściwymi do dokonania uzgodnień i wydania opinii są Regionalny Dyrektor
Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w
Lubinie.
Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z
niezbędną dokumentacja sprawy. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie
Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. J. Kilińskiego 10, pokój nr 200, w godzinach
od 8:00 do 15:00, w terminie 21 dni od dnia podania niniejszego obwieszczenia
do publicznej wiadomości.
W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i
wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być
wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków
komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym
podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o
podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.), na adres e-mail:
udrabik@um.lubin.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i
wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski wniesione po wyznaczonym
terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej
wiadomości
dnia 19 lipca 2010r. na okres 21 dni
Wytworzył: | Urszula Drabik |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 19.07.2010 10:53 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 19.07.2010 10:53 |
Liczba wyświetleń: | 19 |