W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Lubina o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na obszarze miasta Lubina.

Lubin, dnia 21 marca 2017 r.
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA
 
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu  uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na obszarze miasta Lubina
 
Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) oraz w nawiązaniu do uchwały Rady Miejskiej w Lubinie nr  XI/104/15 z dnia 20 października 2015 r. w sprawie przystąpienia do przygotowania uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na obszarze miasta Lubina
 
zawiadamiam
 
o drugim wyłożeniu do publicznego wglądu projektu w/w uchwały w dniach od 28 marca 2017 r. do 27 kwietnia 2017 r. w siedzibie Urzędu  Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin w pokoju nr 015 w godzinach pracy Urzędu.
 
Uwagi do w/w projektu  można wnosić w czasie wyłożenia oraz przez okres 14 dni od jego zakończenia, tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 maja 2017 r.
Uwagi należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Lubina z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej oraz adresu.
Prezydent Miasta Lubina
 
Obwieszczenie zamieszczono:
  • na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, w terminie od 21 marzec 2017 r. do 27 kwietnia 2017 r., 
  • w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie w dniu 21 marzec 2017 r.
 
Wytworzył: Ewelina Kielan
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 17.03.2017 12:29
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 17.03.2017 12:29
Liczba wyświetleń: 24