W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Lubina zawiadamiające strony postępowania (powyżej 10) o wszczęciu na wniosek ANWIM S.A. ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa, postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie istniejącej stacji paliw płynnych o zbiornik AdBlue wraz z infrastrukturą oraz rozbiórką 2 pawilonów kasowych, planowanego na terenie działki nr 187/3 w obrębie 6 miasta Lubina.

GG.VII.6220.12.2021
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA LUBINA
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r. poz. 735 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r. poz 247 z późn. zm.), Prezydent Miasta Lubina zawiadamia strony postępowania (powyżej 10), iż w dniu 26.10.2021r. na wniosek ANWIM S.A. ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie istniejącej stacji paliw płynnych o zbiornik AdBlue wraz z infrastrukturą oraz rozbiórką 2 pawilonów kasowych, planowanego na terenie działki nr 187/3 w obrębie 6 miasta Lubina.
W związku z powyższym informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, co wynika z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r. poz. 735 z późn. zm.). Z aktami w przedmiotowej sprawie strony zainteresowane mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00.
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r. poz. 247 z późn. zm.), organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Lubina.
Niniejsze obwieszczenie udostępniono na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie w dniu 4 listopada 2021r. na okres 14 dni.
 
W załączeniu:
  • klauzula informacyjna

Załączniki:

Klauzula informacyjna
odt, 26 kB
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 04.11.2021 15:12
Liczba pobrań: 29
Wytworzył: Urszula Drabik
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 04.11.2021 15:12
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 04.11.2021 15:12
Liczba wyświetleń: 45