Rejestr upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Prezydenta
Zgodnie z art. 11b ustawy o samorządzie gminnym działalność organów gminy jest jawna, zaś zasady dostępu do dokumentów i korzystania z nich określa statut gminy. §7a ust. 6 Statutu Miasta Lubina reguluje, iż wgląd do dokumentów lub informacji następuje na wniosek osoby zainteresowanej, na terenie Urzędu Miejskiego i w obecności pracownika Urzędu, w terminie 14 dni od złożenia wniosku. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony do 30 dni. Udostępnienie polega na umożliwieniu osobie zainteresowanej przeglądania akt oraz sporządzania z nich notatek i odpisów.
Udostępnienie dokumentów dotyczących upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezydenta Miasta Lubina następuje w pokoju 110 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Lubinie.
Data wytworzenia: | 29.10.2008 |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 29.10.2008 11:36 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 07.12.2022 12:36 |
Liczba wyświetleń: | 172 |