V Sesja Rady Miejskiej w Lubinie.
Lubin, 20 sierpnia 2024 r.
RM.0002.08.2024
Działając w oparciu o art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 609 ze zm.) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 26 sierpnia 2024r. o godz. 12.00 V sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 106 w Ratuszu w Lubinie, Rynek 23.
Porządek posiedzenia:
-
Informacje Przewodniczącego Rady,
-
Uchwała zmieniająca uchwałę nr II/16/24 z dnia 7 czerwca 2024r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Lubina – inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady - PROJEKT NR 34/2024,
-
Uchwała w sprawie ustalenia zasad przyznawania, obliczania i wypłaty diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Lubinie – inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady - PROJEKT NR 35/2024,
-
Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w żłobku oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 36/2024,
-
Uchwała sprawie uchylenia uchwały Nr II/22/18 Rady Miejskiej w Lubinie z dnia 19 grudnia 2018 roku w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobek lub klub dziecięcy – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 37/2024,
-
Zakończenie posiedzenia sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Tomasz Górzyński
Wytworzył: | Tomasz Górzyński |
---|---|
Data wytworzenia: | 22.08.2024 |
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 22.08.2024 15:42 |
Liczba wyświetleń: | 206 |