W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Raport o stanie Gminy Miejskiej Lubin

Zgodnie z §28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40, 572) Prezydent Lubina przedstawił Raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w 2022 roku.

Uprzejmie informuję, że podczas sesji Rady Miejskiej Lubina, odbędzie się debata nad Raportem o Stanie Gminy, w której mogą zabierać głos mieszkańcy. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Pisemne zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie poparte podpisami, co najmniej 50 osób, należy złożyć do Przewodniczącej Rady Miejskiej, w sekretariacie Biura Rady Miejskiej w Lubinie, ul. Rynek 23, Ratusz,  pok. 106a. (w godzinach pracy Urzędu), najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję.

Załączniki:

Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 31.05.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 31.05.2023 08:59
Liczba pobrań: 6
Zgłoszenie
docx, 14 kB
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 31.05.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 31.05.2023 09:01
Liczba pobrań: 3
Wytworzył: Joanna Kania
Data wytworzenia: 31.05.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 31.05.2023 09:01
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 31.05.2023 09:24
Liczba wyświetleń: 8