Obwieszczenie (dla społeczeństwa) dotyczące przedsięwzięcia polegającego na budowie biogazowni o mocy 0,5 MW do przetwarzania odpadów komunalnych z jednoczesną produkcją energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji.
Znak sprawy: | GG.VII.6220.6.2024 |
---|---|
Rodzaj dokumentu: | Obwieszczenie |
Data ważności ogłoszenia: | 03.09.2026 |
GG.VII.6220.6.2024
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2024r. poz 1112 z późn. zm.), Prezydent Miasta Lubina informuje o kolejnej możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie biogazowni o mocy 0,5 MW do przetwarzania odpadów komunalnych z jednoczesną produkcją energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji, planowanego na terenie działki nr 430 w obrębie 6 miasta Lubina, którego inwestorem jest MUNDO Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Zielona 1, 59-300 Lubin, w oparciu o uzupełniony przez wnioskodawcę w dniu 21.08.2025r. materiał dowodowy.
Organem właściwym do wydania decyzji jest Prezydent Miasta Lubina. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu i Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Organem właściwym do wydania opinii przed wydaniem decyzji jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lubinie.
Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, do której należą: wniosek o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami, w tym raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lubinie oraz stanowiska innych organów, o ile będą dostępne w terminie składania uwag i wniosków. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00, oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie, zakładka: Prezydent Miasta » Obwieszczenia Prezydenta » przy niniejszym obwieszczeniu (w tym uzupełnienie IV-V raportu) oraz przy obwieszczeniu z dnia 31.07.2025r. (pozostałe dokumenty podlegające udostępnieniu, w tym raport podstawowy oraz uzupełnienie I-III raportu), w terminie 30 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości. W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: udrabik@um.lubin.pl. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w dniu 3 września 2025r.
Wytworzył: | Urszula Drabik |
---|---|
Data wytworzenia: | 03.09.2025 |
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 03.09.2025 08:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 09.09.2025 14:05 |
Liczba wyświetleń: | 134 |