W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Link do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Lubinie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Obwieszczenie (dla społeczeństwa) dotyczące przedsięwzięcia polegającego na budowie biogazowni o mocy 0,5 MW do przetwarzania odpadów komunalnych z jednoczesną produkcją energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji.

Znak sprawy: GG.VII.6220.6.2024
Rodzaj dokumentu: Obwieszczenie
Data ważności ogłoszenia: 01.04.2026

GG.VII.6220.6.2024

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA


Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2024r. poz 1112 z późn. zm.), Prezydent Miasta Lubina informuje o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie biogazowni o mocy 0,5 MW do przetwarzania odpadów komunalnych z jednoczesną produkcją energii elektrycznej i cieplnej w kogeneracji, planowanego na terenie działki nr 430 w obrębie 6 miasta Lubina, którego inwestorem jest MUNDO Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Zielona 1, 59-300 Lubin.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Prezydent Miasta Lubina. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu i Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Organem właściwym do wydania opinii przed wydaniem decyzji jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lubinie.

Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, do której należą: wniosek o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami, w tym raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, oraz stanowiska innych organów, o ile będą dostępne w terminie składania uwag i wniosków. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie (zakładka: Prezydent Miasta » Obwieszczenia Prezydenta), w terminie 30 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości. W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: udrabik@um.lubin.pl. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w dniu 1 kwietnia 2025r.

Załączniki:

Wniosek
zip, 6.94 MB
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 01.04.2025
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 01.04.2025 11:53
Liczba pobrań: 21
Raport
zip, 163.63 MB
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 01.04.2025
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 01.04.2025 11:53
Liczba pobrań: 27
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 01.04.2025
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 01.04.2025 08:00
Liczba wyświetleń: 69