W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Obwieszczenie (dla społeczeństwa) dot. przedsięwzięcia pn. "Zakład zbierania i przetwarzania odpadów Skiprex, dz. ew. nr 3/4, obr. nr 9 Lubin, m. Lubin, pow. lubiński, woj. dolnośląskie".

Znak sprawy: GG.VII.6220.10.2024
Rodzaj dokumentu: Obwieszczenie
Data ważności ogłoszenia: 13.01.2025

GG.VII.6220.10.2024

OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA LUBINA


Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz.U. z 2024r. poz. 1112), Prezydent Miasta Lubina informuje o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. "Zakład zbierania i przetwarzania odpadów Skiprex, dz. ew. nr 3/4, obr. nr 9 Lubin, m. Lubin, pow. lubiński, woj. dolnośląskie".

Organem właściwym do wydania decyzji jest Prezydent Miasta Lubina. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu i Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Organem właściwym do wydania opinii przed wydaniem decyzji jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lubinie.

Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, do której należą: wniosek o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami, w tym raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, oraz stanowiska innych organów, o ile będą dostępne w terminie składania uwag i wniosków. Dokumenty będą wyłożone do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, pokój nr 200, w godzinach od 8:00 do 15:00, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie (zakładka: Strona Główna » Prezydent Miasta » Obwieszczenia), w terminie 30 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości. W tym samym czasie można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego postępowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: udrabik@um.lubin.pl. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Lubina. Uwagi i wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.

Niniejsze obwieszczenie podano do publicznej wiadomości w dniu 13 grudnia 2024r. na okres 30 dni.

Załączniki:

Raport
zip, 140.13 MB
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 13.12.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 13.12.2024 15:10
Liczba pobrań: 8
Wniosek
zip, 7.69 MB
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 13.12.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 13.12.2024 15:10
Liczba pobrań: 8
Wytworzył: Urszula Drabik
Data wytworzenia: 13.12.2024
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 13.12.2024 08:00
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 13.12.2024 15:47
Liczba wyświetleń: 38